1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

guess whos next

Discussion in 'Forum Games' started by ss8goku, Feb 16, 2003.

  1. person123

    person123 Frumpy McDoogle!

    Nope, sorry.

    Babe?
     
  2. Lynet

    Lynet New Member

    I wish :rolleyes: , but nope.

    Maybe she's next. Babe?
     
  3. hugzncuddles

    hugzncuddles New Member

    Nope, sorry, just me lol.

    I'm guessing Josh.
     
  4. Lynet

    Lynet New Member

    Nah, guess he's busy.

    SBW?
     
  5. JohnEZ

    JohnEZ The Mac Guy

    Most likely, very busy--and no, it's not SBW.

    Hugz? :)
     
  6. hugzncuddles

    hugzncuddles New Member

    Yeah! :D

    I'm guessing shana.
     
  7. suitemichelle

    suitemichelle Gramma's here!

    nope.... babe?
     
  8. Lynet

    Lynet New Member

    No, it's me.

    But I'd like to know what Babe is up to. Lot's of fun things, I bet. I suspect that Worldsims and the sims game is a wintertime, schooltime sport for Babe.

    Hello, Babe. Are you out there? :eek:ptimist:
     
  9. hugzncuddles

    hugzncuddles New Member

    Nopers, sorry. :eek:

    I'm gonna stick with the theme and guess Babe too.
     
  10. Lynet

    Lynet New Member

    Nope.


    123. How ya doing?
     
  11. person123

    person123 Frumpy McDoogle!

    I'm just fine. Lately I've been obsessed with rainboots, but I'm disappointed that wellington boots are only available in the UK.

    SBW?
     
  12. surprised_by_witches

    surprised_by_witches Sleep deprived

    LOL, 123. I like those boots, too. I found them online but they're ridiculously expensive. I'll bet you could find a knockoff somewhere.

    And, yes, you're right!

    I miss Mirelly. I don't suppose she'll be next. Sigh.
     
  13. JohnEZ

    JohnEZ The Mac Guy

    I do too. Speaking of which, where did Mirelly go?

    SBW again?
     
  14. Lynet

    Lynet New Member

    Nope, me.

    Last I heard, Mirelly had a problem with her cable connection. Must have been a lot worse than mine. Anyone heard how that's going? And is she still getting email?

    I'll guess - Hugzncuddles :)
     
  15. hugzncuddles

    hugzncuddles New Member

    Yeah! :D

    I'm going to guess JohnEZ.
     
  16. SolidSnake_19

    SolidSnake_19 Senior Moderator

    *cackles*

    I'll guess Lynet.
     
  17. JohnEZ

    JohnEZ The Mac Guy

    Nope--but I'll guess Hugz. :p ;)
     
  18. Kristalrose

    Kristalrose Wakey-Wakey!

    I don't know exactly what's going on with Mirelly, but I miss her too. :(

    Anyway, I'll guess Lynet next.
     
  19. surprised_by_witches

    surprised_by_witches Sleep deprived

  20. JohnEZ

    JohnEZ The Mac Guy

    Yeah, here I am. :)

    Hugz seems to be here every 2-4 posts... I think, if memory serves. Hugz? :) :p
     

Share This Page